Prolog - Wybaczyć?

Cześć!
Jestem Margaret choć kiedyś raz kto kol wiek powiedział do mnie "Mag" w skrócie, nienawidziłam jak ktoś mówi do mnie w takie sposób nie po to są imiona by je skracać chyba że już ktoś jest tak strasznym leniem i nie może powiedzieć po prostu Margaret. Będąc mała lubiłam ten skrót, obrzydziły mi to takie dwie osoby, były to najważniejsze osoby w moim życiu, kiedyś.....


Kiedyś miałam rodzinę, przyjaciół po prostu byłam szczęśliwa...To było kiedyś, teraz? Jestem sama, nie w znaczeniu dosłownym. Rodzice jak by nigdy nic mnie porzucili w wieku 13 lat, byłam młoda ale nie głupia. Do tamtego czasu mieszkałam z przyjaciółką ale jej rodzice zawsze uważali że nie jestem dobra dla ich córki. Wyprowadzili się. Nie mogłam wrócić do rodziców, i nie wróciłam. Wyjechałam. Daleko za ocean do jednego z pięknych miast najpiękniejszego kraju w całej Europie; Hiszpanii a dokładniej do Barcelony. Tam mieszkała moja ciotka; Lucia ale nawet tam czułam nie pokój. Poznałam chłopaka; Dani, dokładniej Dani Rafa. Ciotka nigdy nie lubiła tego że zadaje się z nim w końcu różni nas 10 lat. Lubię chłopaka ale jest strasznie natarczywy.
Więc to ja Margaret i moja historia!

 Margaret Alice Lopez  
Można ją opisać jednym słowem. 
Magraret ale nie można powiedzieć że jest 
normalną nastolatką. 
Nieśmiała, skryta,wyżala się tylko pamiętnikowi,
który pisze od kilku lat. 
 
Lucia Misos
Ciotka dziewczyny. 
Spokojna opanowana, młoda dziewczyna. 
Nie pała wielką miłością do siostrzenicy ale 
przyjęła ją pod swój dach.  












 Dani Rafa
Syn jednego z wrogów Lucii. Ma starszego brata Leo. 
Ma dobre kontakty z Margaret którą traktuje jak własną siostrę. 
Troszczy się o nią. Daniego charakteryzuje to jak umie troszczyć się 
o osoby w ogóle mu nie znane np. Mar.
 
Hola! Jestem! Kto z was czekał? 
Tak Klar życie nowym projektem Diego 
"Wybacz mi" z tego ten Dani.
Dobra piszcie jak się podoba. 
Do następnego.
Klar <3

Komentarze

  1. Jest i Nat!
    Moja Klar też żyje tym projektem no bo w końcu to Diego ❤
    Wracają do prologu.
    Najbardziej spodobała mi się postać Lucii nie wiem dlaczego.
    Prolog C U D O.
    Pozdrawiam
    Dominguezowa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Q&A

Rozdział 9 - Skąd wiesz, że płaczę?