Przerwa Wakacyjna!

 Dziś ten ubłagany od 10 miesięcy dzień ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO. Dziś pożegnałam się z podstawówką i idę do pierwszej gimby razem z moimi przyjaciółmi; Karo i Michałem tzn. trójcą klasową. Niektórzy moi bliscy znajomi przenoszą się do innych szkół. Jedna moja znajoma ma szkołę w Warszawie, przez to muszę się z nią pożegnać.
Ale przechodzą do sedna sprawy.
Dlaczego przez dwa tygodnie nie ma rozdziałów?!
Próby, próby i jeszcze raz próby. Niestety ale byłam w sztandarze szkolnym, przez to, że jeszcze kilka dnie dzieli mnie od zdjęcia gipsu, a sztandar zastępczy wyjechał sobie na wakacje ja musiałam iść. Ten tydzień to tylko próby przekazania sztandaru, miałam dosyć. Chłopka który odbierał sztandar od moje przyjaciela cały czas śmiał się a dziewczyny gadały coś o moim gipsie. Konie końców powiedziałam mojej wychowawczyni. Nie będę przemęczała nogi, na jakiś sztandar za który można znaleźć zastępstwo. Moja już była wychowawczyni powiedziałam abym się nie zadręczała.
Teraz wróciłam do domu z moją nagrodą za dziwnie dobrą średnią 5.0.
Ten miesiąc i połowę lipca spędzam z przyjaciółmi w Olsztynie a sierpień spędzę w Hiszpanii z moim bratem i mego dziewczyną.
Od września rozdziały będą już regularnie.

Klars <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Q&A

Rozdział 9 - Skąd wiesz, że płaczę?