Q&A


Postanowiłam zrobić pytania i odpowiedzi, mam już kilka pytań, które zadał mi moje przyjaciółki (dziękuje Nat i mojej Karo) jest ich około 15. Jeśli chcecie w komentarzach możecie zadać mi pytania na które odpowiem.



1. Ulubiona piosenka, i dlaczego?
Tres Mas Dos - Un sitio Ideal
W piosence chodzi o to by znaleźć na ziemi, miejsce które będzie dla nas magiczne i pełne prawdziwych przyjaciół, gdzie problemy odchodzą w zapomnienie. No i śpiewa tam Diego Dominguez.
 2. Ulubiony serial.
Fisica o Quimica 
3. Ulubiony kraj.
Hiszpania
4. Czy uczysz się jakiegoś dodatkowego języka?
Tak, Hiszpańskiego!
5. Jak zwracają się do Ciebie przyjaciele?
Najczęściej Klars, rzadko kiedy ktoś z moich znajomych mówi do mnie Klara.
Mój przyjaciel (pozdrawiam Michała) wymyślił mi dwa przezwiska Łamaga i Klusek
 6. Twoja średnia na koniec roku.
5.0 mój brat był w szoku kiedy zobaczył moje oceny, ja też
7. Czy twoi przyjaciele czytają twojego bloga?
Tak, Nat czyta każdy tak samo jak Karo i Aśka mój przyjaciel Michał nie każdy ale czyta.
8. Miasto w jakim mieszkasz.
Olsztyn
9. Kiedy masz urodziny?
13 maja
10. Ulubiony kolor.
Turkusowy (kolor polskich Dieguistas)
11. Twój ulubiony/ulubiona polski/polska artysta/artysta
Bardzo lubię Margaret i Michała Szpaka
12. Czy ktoś z twoich znajomych jest Dieguistas?
Pół mojej klasy (jest nas 24, niektórzy chłopacy też)
13. Dlaczego opowiadania?
Miałam ciężkie dzieciństwo, miałam swój świat gdy byłam tak w 4 klasie podstawówki moja polonistka powiedziała, że piszę fajne opowiadania.
14. Do jakiej kasy idziesz po wakacjach?
Pierwsza gimnazjum
15. Twoja ulubiona książka?
Me Olvidarte Dercir Te Quiero - Lorena Corcoles
Jeśli umiecie hiszpański (książka jest dostępna tylko w tym języku) to polecam.

Mam nadzieje, że dowiedzie się więcej o 
mnie. Lubię jak moi czytelnicy wiedzą 
z kim mają doczynienia    

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 9 - Skąd wiesz, że płaczę?